کاربرد زیبایی لیزر
بازار یابی دندانپزشکی

بهترین متخصص ایمپلنت دندان در کرج (دکتر محسن بیاتی) بهترین دندانپزشک در کرج اجزا ایمپلنت دندان ایمپلنت دندان در تبریز تکنیک‌ها و فناوری‌های مورد استفاده دکتر پرهام پناهی مزیت‌های ایمپلنت دندان بهترین متخصص ایمپلنت در تبریز هزینه کامپوزیت دندان در کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران “زیبایی لبخند با پرداخت اقساطی؛ کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران” نقش هوش مصنوعی در دندانپزشکی دیجیتال دندانپزشکی دیجیتال در غرب تهران (دندانپزشکی قدس) مزایای دندانپزشکی زیبایی دندانپزشکی زیبایی در اندیشه (دندانپزشکی قدس) افراد ایده‌آل برای ایمپلنت دندان انواع ایمپلنت مورد استفاده در اندیشه بهترین کلینیک ایمپلنت اندیشه (کلینیک تخصصی ایمپلنت قدس) معیارهای انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت در غرب تهران تفاوت بین ایمپلنت دیجیتال در غرب تهران با انواع ایمپلنت‌های سنتی


کاربرد زیبایی لیزر

http://www.jauhaldental.com/wp-content/uploads/2018/02/dental-problems.jpg

کاربرد زیبایی لیزر

 

ویزیت های اخیر به دندانپزشکان ، زیبایی تقریباً در بین درخواست های بیماران مقام اول را داشته است. علاوه بر حل مشکلات داخل دهانی ، بیمار به دنبال لبخند زیبا نیز می باشد. بنابراین این زیبایی شناسی چیست و چگونه ارزیابی می شود؟

 

زیبایی دندان توسط فرد همراه با دندان و لثه ارزیابی می شود. این دو باید با یکدیگر سازگار باشند. منظور از این هارمونی رنگ لثه ها ، اتصال آن با دندان ها و حتی میزان ظاهر هنگام لبخند زدن و صحبت است. در صورت تمایل به لبخند زیبایی ، لثه ها نه باید خیلی دیده شوند و نه اصلاً باید دیده شوند. راه دستیابی به این مهم در درجه اول داشتن لثه سالم است. در صورت وجود لثه بیمار ، ابتدا درمان می شود.

 

این روش درمانی در درجه اول برداشتن تارتار است. در صورت لزوم ، درمان بیشتر برنامه ریزی شده است. پس از دستیابی به لثه های سالم ، برنامه ریزی خاصی برای ساختار لب و دهان فرد برای زیبایی مورد نظر صورت می گیرد. بسته به ظاهر لثه ، عمل هایی به نام لثه و یا لثه انجام می شود.

 

این عمل ها را می توان با روش های کلاسیک جراحی و همچنین با لیزر انجام داد. در کاربردهای لیزر ، روند درمان کوتاه شده و بهبودی بسیار سریعتر است. از آنجا که می توان بدون خونریزی روی لثه ها عمل انجام داد ، عوارض احتمالی مانند درد ، تورم و عفونت پس از عمل به حداقل می رسد. علاوه بر این ، تغییر رنگ بیش از حد بنفش ، که ما آن را Hyperpigmentation می نامیم ، که همچنین یک مشکل زیبایی لیزر است ، با روش لایه برداری در طی 2-3 جلسه برطرف می شود.

 

استفاده از لیزر در دندانپزشکی محدود به لثه نیست. این به دستیابی به نتایج بسیار موفقیت آمیز در درمان های آفت و تبخال ، حذف پوسیدگی ، سفید کردن و کاشت کمک می کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: لیزر, زیبایی, دندانپزشکی, کاربرد زیبایی لیزر,

نویسنده : رضا نیکبخت تاریخ : پنج شنبه 31 تير 1400



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به بازار یابی دندانپزشکی مي باشد.